Post by soelacammeeca on Mar 9, 2022 16:51:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ GAMEE Prizes: Real Cash Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ GAMEE Prizes: Real Cash Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange nøkler ▞▞▞
▞▞▞ GAMEE Prizes: Real Cash Games 2022 version ▞▞▞
Veldig dårlig søknad da jeg nådde 10 dollar, de kuttet 1 dollar, og neste uke kuttet de 1 dollar igjen, falsk søknad
Jeg elsket å spille dette spillet, og det var underholdende for meg😋😋 Men jeg kunne ikke nå 10 dollar. Jeg håper at hvis jeg når og betaler ut, vil jeg endre vurderingen min som 5..
Vær så snill og legg til flere uttaksmetoder inkludert perfekte penger
🇱🇰 Jeg spiller også dette spillet. Jeg har mye tro på dette. Det er veldig enkelt for noen å tjene penger. Takk skal du ha ..🇱🇰
Flotte og spennende spill....ha det gøy samtidig som jeg kan tjene litt ekstra penger...Takk for utvikleren av denne appen!...
Dette var så gøy😆 jeg liker å spille dette spillet og se annonser
Så langt er det litt enkelt å tjene dollar sammenlignet med noen apper, men jeg har ikke prøvd å betale ut ennå siden det trenger 10$..Kommer tilbake for en ny vurdering hvis utbetalingen er lovlig.
Hva feiler det deg? Mange ganger jeg vinner turneringene blir billettene aldri vist! Jeg mistet dem... Hva er galt med alle disse... Til nå skjer disse fortsatt...
Fin applikasjon noen ganger treg i nedlasting
Jeg gir bare 2 stjerner fordi lang tid etter at de gitte bare 2 dollarene..bare vil vi sette inn etter at vi spiller det urettferdig
Swordigo Piedzīvojumu spēles kfk
er hyggelig, men er veldig vanskelig å få penger her, hva blir den nye fremtiden?
God jobbutvikler jeg kan spille nå etter at jeg har installert denne appen i det siste fordi jeg ikke kan spille internettforbindelsen min er svak. Men nå er det OK
Hvis du har tid til å spille, kan du være flink til det, hvis bare 2 timer om dagen, så trenger du 3 måneder eller enda mer for å ta ut bare 10 dollar. Jeg tror dette spillet ikke er verdt tiden din hvis du er solospiller. Og btw, du vil ikke vinne noe lotteri. Også loddlotteri vil også tape, forestill deg 2,2x billett som konkurrerer med 3.somethingx billettspillere. Hahaha.. lykke til for gjengen av dere som spiller denne vanskelige måten å vinne bare 10$ til å begynne med
Mange spill; du blir ikke lei 😄
Bra spill ... jeg håper du legger til nye metoder for uttak som krypto ... lykke til
Foreløpig ville jeg gi 3 stjerner, siden jeg ikke fikk noen pris fra henvisningen min! Jeg har venneinvitasjoner, men det viser ikke til gamee-kontoen min at jeg har medlemmene mine.. reparer dette, det er et bra spill siden du hjalp mange mennesker, men henvisningen gir ikke kreditt som det du sa. og også forhåpentligvis i å spinne hjulet, kan du gi oss minst hver dag for å få 0,50 dollar i spinning? Vær så snill.
Jeg elsker denne appen 😍❤️. Fordi denne har spill og morsomt spill. og du kan tjene penger på å spille spill. denne appen får hundre prosent betaling. og du kan gjøre om med PayPal.❤️❤️❤️
Misforståelsen er helt din egen. Jeg føler bare at pengeverdiene starter på $4, som om du burde kunne ta ut penger etter eget skjønn. Jeg forstår at det er to dollar eller lavere enn det, men kom igjen nå, $4 må du spille disse spillene liker hele dagen noen ganger hele uken
full av annonser med automatisk avspilling. denne appen er totalt bortkastet tid
Veldig avslappende, men treg med å tjene penger
Det skjedde flere ganger at pengene mine ble redusert med $0,10, så totalt tapte jeg $0,30, og hver gang jeg åpner appen blir den lavere og lavere. Virker som det bare gjør det til en svindel. Til andre mennesker vil jeg si at det er på tide å slutte å bruke gamee og Arc8-appen. Det var en gang jeg var så glad for å bruke denne appen, men nå er den helt skuffende.
Jeg kan ikke logge på kontoen min verken via Facebook eller Gmail. Vær så snill, fiks det
Det er ekte app det tar tid å nå 10$, men det vil definitivt gi deg penger til PayPal tro meg jeg har fått det
Det er ett spill, navn ti 2 Ett. Hver gang jeg spiller dette, fortsetter spillet mitt å krasje. Løs dette, vær så snill og jeg gir 5 stjerner
Jeg prøver så hardt å nå $10, men da jeg fikk $9,15, en dag etter at de trakk $1,45, så nå er jeg tilbake på $7,70 som vil ta mye tid å komme meg.
GAMEE Prizes: Real Cash Games Kazino xuk
Mitt eneste problem med denne appene er annonsøren deres eller oppgaven den har..jeg har allerede fullført oppgaven min, men fortsatt sender de ikke myntbelønningen min for å spille oppgave..løste det fornøyd, jeg vil endre kommentaren min etter å ha fullført oppgaven din og rangere den akkurat... NEKT,...det er første gang jeg spiller det spillet, men hvordan visste du at jeg allerede har installert det før...!i startet og spill det fra starten, og resultatet ditt blir nektet så enkelt...beklager, jeg må gi deg 0!...kaste bort tid på reklamene!..
flott program det betaler penger, men det avhenger av deg hvor mye du spiller
Fem stjerner... Dette er en fantastisk app for å tjene. Det er mange spill å spille, daglige spinn med kontanter, lykketall og mye mer. Dette er best fordi spill er veldig enkle. Det betaler deg. Det er 100% lovlig. Last ned det morsomt og tjen på samme tid!
2-stjerners fordi mange spill krasjer fikser det
Hvorfor blir jeg tvunget til å se en annonse etter at jeg velger å ikke se en annonse for å fortsette et spill? Stopp alle disse tvungne annonsene det gjør denne appen forferdelig ved avinstallering
Dette er en veldig fin app for å tjene penger enkelt
ADVARSEL! Ikke last ned denne appen. Det vil bare kaste bort tid og penger. Du vil ikke nå $10. I går tjente jeg $4,65. Nå kan jeg ikke åpne denne applikasjonen. Varslingen sier at det er noe galt med nettverket mitt, men det er faktisk ingenting galt. Jeg tror de egentlig ikke vil tillate å nå $10 for å ta ut. Jeg ville gi deg null stjerner
Jeg liker det fordi jeg har trukket ut mine første 10 dollar. Problemet jeg står overfor er at spillet henger så mye selv etter oppdatering. Man bruker for mye tid og data for å komme til posisjon 1000 hvor du kan tjene minst få 0,05. Jeg føler at noen deltakere ikke er ekte for å hindre oss i å få de store aksjene, og noen har flere kontoer
Jeg liker denne appen. Spille morsomme små spill, konkurrere med andre spillere og få små eller store premier. Viktigst ... ingen feil, ingen blokkerende tillegg eller andre problemer som jeg har møtt i andre aps. Dessuten har jeg allerede trukket meg en gang fra denne appen
Det var gøy å spille dette spillet, men når det kommer på den store begivenheten som er loddtrekningen, står det at jo flere lodd, jo større sjanse for å vinne, jeg griner i flere dager uten å slutte å samle lodd og jeg fikk alltid 30 000 lodd, deretter loddtrekningen startet og jeg vant ikke, men det var greit, men det er et bonusspinn etterpå, jeg trodde virkelig at jeg ville få 1 dollar eller 5 dollar fordi jeg har samlet en stor mengde billetter, men alle billettene mine blir alltid 25 billetter. gjør dette spillet alltid dette? reparer vær så snill
Jeg oppdaterer anmeldelsen min etter at jeg har tatt ut pengene. Annonser er virkelig noe!! Noen av dem er skikkelig irriterende og alt for laaaaang!!!
Veldig dårlig app. Så mye reklame. Det er bare å kaste bort tid. Jeg anbefaler den aldri å installere for noen
De første 4 dollar var lett i noen dager, men etter det i 3 uker satt jeg fast på 5,30 dollar, selv etter at jeg fortsatte å spinne. Sjansen er så liten.
Spillet er fint, men jeg ga 3 stjerner for jeg har lurt på hvorfor alle tjente billetter gikk tapt. Jeg har nådd rundt 15 000, men fordi jeg ikke bruker appen en gang, er alt bare borte. Det ville vært bedre hvis appen ikke kan brukes, du vil få 100 av billettene opptjent. Brukerne av appen din prøver så godt de kan som meg, se alle annonsene bare for å doble billettene, spille oppdragene som er gitt bare for å få et høyere antall ticker for å ha en sjanse til å vinne penger. Spinn for å vinne er vanskelig å vinne dollar🙄
Rettelse...dette spillet lurer jeg på..hvorfor allerede 1 år, men...jeg kan bare tjene $4,8 ...haaaaaahhhhhhhhhhh....tuller du meg...jeg får til og med veldig vanskelig svar på å forklare vennen min om anmeldelse dette spillet...enten det er bra eller ...whaatttt...
Ville vært fint om du kunne vinne ekte penger bare ved å spille spill..
flott app.. morsom og veldig glad i å spille spill.
Jeg har spilt dette i nesten et år allerede, plutselig kan jeg ikke åpne Gamee-appen min. Det fortsetter å si "noe gikk galt, vennligst sjekk internettforbindelsen din", selv om jeg har bedre internettforbindelse. Og det er veldig vanskelig å tjene $ og billetter når du ikke har noen invitasjoner. Jeg prøvde å invitere vennene mine, men de nektet å laste ned 😅 Jeg ser fortsatt frem til å fikse appen min. Takk så mye!
Jeg liker ærlig talt denne appen, men det er vanskelig å tjene penger på gamee. For mange annonser på den. Appen får oss til å se annonser, men den gir oss bare billetter som belønning for å trekke. I mellomtiden er sjansen til å vinne trekningen nesten umulig siden vi må konkurrere med andre spillere som har millioner billetter.Hvis jeg må sammenligne Gamee med Givvy-spill, er givvy så mye bedre. Vet om jeg fortsetter å spille gamee eller skal avinstallere det. Beklager dev.Xoxo
Jeg beklager å si det, men jeg tror det er svindel fordi pengene mine er $8,80, men hva skjer nå, det mangler bare $7,55 pengene mine
4 stjerner før ned til to stjerner fordi jeg har tjent dollar, men det ser ut til at jeg kan åpne den hver dag, appen trekker fra dollarkursen min på 8 før nå er den 6..
Spinn er automatisk lang tid til utbetaling
Spillet var bra bare for moro skyld, men for de som forventer penger i det hele tatt...Jeg tror ikke det...For meg har spinnhjulet allerede programmert til og med den daglige utlodningen...mange annonser, men det er vanskelig å tjene $ og vinn på tombolaspillet deres selv i lottospillet deres...Jeg spiller dette spillet nesten en måned, men jeg mottar ingenting😂 men jeg spiller fortsatt dette spillet ikke for belønning, men for tidligere tider på mine ledige timer...